Čet 22.11.2018
Specijalne nadogradnje za Elektro Doboj
Elektro Doboj pojačao je vozni park s Mercedes-Benz Unimog-om s Palfinger dizalicom PK 19.001 SLD5 i prikolicom za transport stupova PST100. Radi se o višenamjenskom i pouzdanom vozilu čiju kvalitetu jamči Mercedes-Benz čvrsta šasija, multifunkcionalna Palfinger dizalica s dodatnom opremom i PK nadogradnja. Vozilo je iznimno čvrsto i pouzdano, a sa svom pripadajućom opremom definitivno predstavlja jedinstveni alat za djelatnosti elektroprivrede. Osim specijalne nadogradnje s prikolicom tvrtki je isporučena radna košara Palfinger P130A na Ford Rangeru 4×4.
Mercedes-Benz Unimog je ekstremno terensko vozilo izuzetne prohodnosti. Koncept vozila sa jednostrukim kotačima na prednjoj i zadnjoj osovini, portalnim osovinama s povišenim klirensom, potpuno zaštićenom transmisijom, blokadama diferencijala, specijalno konstruiranim ramom šasije, zavojnim oprugama i montaži agregata koja odgovara ekstremnim uvjetima eksploatacije osigurava transport po neuređenim off-road terenima i u najtežim uvjetima. Mercedes-Benz Unimog U5000 je jedinstveno vozilo izuzetnih off-road sposobnosti koje mu omogućavaju da teret, opremu i posadu dopremi i na najnepristupačnija mjesta.
Na Unimog je nadograđena Palfinger dizalica, sanduk dužine 2500 mm sa demontažnom okretnicom za transport stupova, vitlo te instalacija za demontažni plug. Palfinger dizalica je opremljena radnom košarom nosivosti 200 kg i bušećom garniturom s svrdlom dužine 2200 mm. Dizalica ima peterostruki hidraulični produžetak maksimalnog dohvata 14,7 m i radio-upravljanje za pregledniju manipulaciju teretima. Osim Palfinger dizalice na Unimog je montiran sanduk unutarnjih dimenzija 2500x2480x600 mm sa čeličnim stranicama. Unutar sanduka je montirana demontažna okretnica za transport stupova s teleskopskih nosačima stupova podesivim po visini. Na prednju stranu kamiona moguće je montirati demontažni snježni plug s hidrauličnim zakretanjem gore/dolje, lijevo/desno i horizontalno 30 stupnjeva za tkzv. pluženje. Isporučen je Rasco snježni plug koji je širok 2800 mm i izrađen je od čvrstog rešetkastog okvira iznimno otpornog na torziju i savijanje. Osim pluga na prednjoj strani nalazi se demontažno vitlo sa 70m sajle. Upravljanje vitlom moguće je iz kabine vozila jer je kontrolni pult spojen sa kablom od 5m. Uz kamion je isporučena jednoosovinska prikolica za transport stupova PST100 sa osovinom od 5t. Ruda je klizna tako da se mogu voziti stupovi različitih dužina. Na prikolicu je montirana okretnica sa teleskopskim nosačima stupova podesivim po visini.
Ford Ranger 4×4 s Palfinger radnom košarom P130A je radno vozilo za rad na visinama. Radna visina je 13m, dok je bočni dohvat 6m. Radna košara ima maksimalnu nosivost 250kg, odnosno predviđena je za dvije osobe s alatom.