TRGOMETAL d.o.o.
Tvrtka Trgometal specijalist je za pružanje visokokvalitetnih usluga u području izrade i montaže metalnih konstrukcija, remonta procesnih postrojenja, te usluga dizalica, autodizalica i specijaliziranog transporta. Posluju od 1981. godine, a upošljavaju 40 stalno zaposlenih visokostručnih djelatnika. Tvrtka je redovno angažirana na nekim od najzahtjevnijih projekata, poput izgradnje trgovačkih centara, sportskih dvorana i raznih vrsta mostova.
Posjeduju bogatu mehanizaciju, koju konstatno osuvremenjuju prateći najnovija tehnološka rješenja u području strojne opreme i dizalica. Protekli tjedan tvrtka je postala ponosni vlasnik najjače Palfinger sklopive dizalice u Hrvatskoj! Radi se o modelu PK 165.002 TEC7 maksimalne nosivosti 32t koja ima 8-struki hidraulični G produžetak. Jedna je od najlakših dizalica u svojoj klasi, a odlikuje se high-tech sistemom kontrole i iznimnom snagom, zahvaljujući, između ostaloga i sistemu S-HPLS koji uz reduciranje brzine pojačavasilu podizanja. Osim snagom, dizalica se odlikuje velikom preciznošću. Naime, dizalica ima ugrađen Power link plus sistem, koji omogućava izvlačenje pomoćne ruke pod negativnim kutem od 15⁰, što olakšava prijenos tereta kroz uske otvore ili rad unutar zgrada.
Isporučena dizalica ima hidraulično sklopivi fly-jib ili dodatnu zglobnu ruku s dohvatom od 35,3m. Fly-jib ima multifunkcionalni adapter na koji se može montirati radna košara za 2 osobe nosivosti 200 kg. Na dizalicu je montirano i hidraulično vitlo sa dužinom sajle 90m koje se automatski namotava, odnosno odmotava pri upravljanju dizalicom.
Dizalica ima ugrađen P-fold sustav koji u slučaju aktiviranja pomaže operatoru u rasklapanju/sklapanju dizalice, odnosno ubrzava rad i sprječava oštećenja. Upravljanje dizalicom i stabilizatorima povjereno je „user-friendly“ radio upravljanju PALcom P7. Radi se o najsuvremenijem sistemu radio upravljanja na tržištu, koji je u potpunosti konstruiran i izrađen od strane Palfinger inženjera. Još jedna značajna funkcija dizalice je sistem Soft Stop koji sprječava naglo zaustavljanje dizalice. Kod zaustavljanja funkcija izvlačenja teleskopa, sistem regulira zaustavljanje na način da se ne zaustavi trenutno, već postepeno, što osigurava manje vibracije i sigurniji prijenos tereta.
Osim dizalice na Volvo FH 500 8×2 montiran je sanduk unutarnjih dimenzija 3700x2420x400mm.